Представництво DVV International в Україні оголошує Тендер з пошуку тренера/-ів для організації та проведення онлайн-тренінгу «SMM – маркетинг у соціальних мережах» для центрів навчання і освіти дорослих

Мета діяльності Представництва DVV International в Україні – підтримка створення та розвитку сталих структур, які займаються освітою дорослих та молоді. 

Один з головних напрямків роботи DVV International у 2025-2027 роках є підтримка розвитку центрів навчання і освіти дорослих (далі ЦНОД) – як провайдерів різноманітних, інноваційних та економічно доступних освітніх послуг для різних цільових груп задля підвищення рівня особистісного та професійного розвитку громадян та стратегічного розвитку громади загалом.

Центри навчання і освіти дорослих працюють у містах Суми, Запоріжжя, Нікополь, Полтава, Львів, Вінниця та Миколаїв, надаючи різноманітну підтримку громадянам як професійної освіти (короткострокові курси з опанування різних професій або підвищення кваліфікації) так і різномантіних програми розвитку особистості.

Цей тренінг є одним із циклу освітніх заходів у межах програми Curriculum Institutionale, орієнтаційної рамкової програми для зміцнення інституційних спроможностей центрів навчання і освіти дорослих в Україні.

1. Мета тренінгу:

  • Навчитись ефективно використовувати стратегії просування роботи ЦНОД у соціальних мережах;
  • Розвинути навички управління серед комунікаційних менеджерів;
  • Здійснити огляд сучасних інструментів роботи у соціальних мережах (напр. у т.ч. з використанням різних платформ штучного інтелекту).

2. Цільова аудиторія тренінгу:

  • Керівники та менеджери (7 ЦНОД в Україні);
  • Комунікаційні менеджери (хто вже працює у соціальних мережах, але хочуть суттєво вдосконалити свої навички);

3. Тренінг має включати, але не обмежуватися, наступними тематичними блоками:

  • Основи Social Media Marketing для некомерційних організацій;

  • Огляд сучасних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X), їх особливостей та трендів для промоції ЦНОД; 

  • Огляд доступних онлайн сервісів та інструментів для SMM: планування, генерація ідей, створення контенту, управління та моніторинг;

  • Розробка контент-стратегії: використання різних соціальних мереж залежно від їх особливостей та цільової аудиторії ЦНОД, підготовка контенту, який привертає увагу та відповідає бренду;

  • Аналіз ринку, створення матриці конценту;

  • Відеоконтент, тренди, копірайтинг і таргетинг: аналіз трендів, навички написання текстів та відеосценаріїв;

  • Основи таргетованої реклами. Переваги та недоліки платної реклами;

  • Копірайтинг та використання різноманітних платформ штучного інтелекту;

  • Особливості роботи комунікаційного менеджера: управління увагою, залученням, взаємодією та довірою аудиторії, глибше розуміння роботи із соціальними мережами (SMM, контент-стратегії), збільшення охоплення цільової аудиторії;

  • Як уникати та реагувати на кризові ситуації у соціальних мережах, специфіка репутаційного менеджменту для неприбуткових організацій;

  • Аналітика ефективності у соціальних мережах: аналіз даних та звітність.

4. Очікувані результати від тренінгу:

  • Учасники поглибили практичні навички комунікацій та просування в соціальних мережах;

  • Учасники здійснили аналіз своїх ЦНОД на предмет того, як вони зараз проявляються в соціальних мережах та на сайті; 

  • Учасники визначили цілі та завдання просування в соціальних мережах, розробили контент-план для ЦНОД;

  • Учасники здобули навички розробки стратегій для соціальних мереж та роботи з контентом;

  • Учасники навчились адаптувати тренди, створювати якісний копірайтинг, 

    налаштовувати таргетовану рекламу на цільову аудиторію;

5. Вимоги до тренера/ів:

  • Досвід проведення тренінгів із заявленої теми;

  • Успішний досвід у сфері маркетингу в соціальних мережах (SMM) – Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X;

  • Досвід у сфері внутрішніх та зовнішніх комунікацій, позиціонування, просування брендів є бажаним;

  • Досвід розробки комунікаційних стратегій, планів комунікацій є бажаним;

  • Розуміння специфіки освіти дорослих, інноваційних та сучасних підходів в цій сфері;

  • Говорити доступною для цільової аудиторії мовою;

  • Розуміння специфіки діяльності неприбуткових організацій.

5. Завдання для тренера/ів:

  • Здійснити попередній аналіз наявної комунікаційної політики партнерських організацій у соціальних мережах, на сайті;

  • Розробити детальну програму тренінгу погодивши її з командою DVV International в Україні;

  • Підготувати матеріали для учасників/ць тренінгу, наприклад, зразки контент-планів, кейси, презентації, практичні вправи, завдання, схеми/графіки тощо;

  • Провести тренінг із використанням інтерактивних вправ та практичних завдань;

  • Розробити оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць із заданої теми;

  • Підготувати звіт тренера/ки із врахуванням результатів підсумкового оцінювання. 

6. Організаційні аспекти:

  • Дати проведення: Травень – Червень 2025 (буде уточнено з тренером та ЦНОД) 

  • Формат проведення: онлайн

  • Мова проведення: українська

  • Загальна тривалість тренінгу: 30 годин (кількість сесій, їх тривалість узгоджується з тренером на основі попередніх пропозицій тренера): 

    1 частина: 12-16 год. – для керівників та менеджерів ЦНОД; 

    2 частина: 12-16 год. – орієнтована на комунікаційних менеджерів ЦНОД, які активно ведуть соціальні мережі;

  • Підготовка звіту після його проведення;

  • Тренер має бути ФОП та мати відповідні КВЕДи діяльності.
     

Для участі у тендері необхідно надіслати:

  • Резюме, що включає підтвердження тренерського та практичного досвіду із заявленої теми. 

  • Програму проведення тренінгу, що включає: 

- Тематичні блоки тренінгу та інтерактивні методи навчання, які будуть використовуватися;

- Загальна тривалість тренінгу (кількість сесій та їх тривалість, кількість днів, загальна кількість годин тренінгу); 

- Перелік та короткий опис супровідних навчальних матеріалів для учасників/ць;

- Методи та інструменти для вхідного та підсумкового оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць;

  • Розмір гонорару для виконання робіт (у т.ч. заначивши ціну за 1 годину роботи);

  • Лінк на тренінги/вебінари тренера (якщо такі є в наявності)

Ваші пропозиції з темою «Тендер SMM тренінг _ ПІБ тренера» просимо надсилати на пошту artem.sadomov@dvv-international.org.ua до 31 березня 2025 року.

Контактна особа – Артем Садомов

DVV International залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.

Завантажити опис тендерної пропозиції

ВИ ЗАЛИШАЄТЕ ВЕБСТОРІНКУ DVV INTERNATIONAL
Важливо: Якщо ви натиснете на це посилання, ви залишите вебсторінку DVV International. DVV International не несе відповідальності за вміст сторонніх вебсайтів, до яких можна отримати доступ за посиланнями. DVV International не впливає на те, щодо яких ваших персональних даних здійснюється доступ та / або обробка на цих сайтах. Щоб отримати додаткову інформацію, перегляньте політику конфіденційності провайдера зовнішніх вебсайтів.