Мета діяльності Представництва DVV International в Україні – підтримка створення та розвитку сталих структур, які займаються освітою дорослих та молоді.
Один з головних напрямків роботи DVV International у 2025-2027 роках є підтримка розвитку центрів навчання і освіти дорослих (далі ЦНОД) – як провайдерів різноманітних, інноваційних та економічно доступних освітніх послуг для різних цільових груп задля підвищення рівня особистісного та професійного розвитку громадян та стратегічного розвитку громади загалом.
Центри навчання і освіти дорослих працюють у містах Суми, Запоріжжя, Нікополь, Полтава, Львів, Вінниця та Миколаїв, надаючи різноманітну підтримку громадянам як професійної освіти (короткострокові курси з опанування різних професій або підвищення кваліфікації) так і різномантіних програми розвитку особистості.
Цей тренінг є одним із циклу освітніх заходів у межах програми Curriculum Institutionale, орієнтаційної рамкової програми для зміцнення інституційних спроможностей центрів навчання і освіти дорослих в Україні.
1. Мета тренінгу:
- Навчитись ефективно використовувати стратегії просування роботи ЦНОД у соціальних мережах;
- Розвинути навички управління серед комунікаційних менеджерів;
- Здійснити огляд сучасних інструментів роботи у соціальних мережах (напр. у т.ч. з використанням різних платформ штучного інтелекту).
2. Цільова аудиторія тренінгу:
- Керівники та менеджери (7 ЦНОД в Україні);
- Комунікаційні менеджери (хто вже працює у соціальних мережах, але хочуть суттєво вдосконалити свої навички);
3. Тренінг має включати, але не обмежуватися, наступними тематичними блоками:
Основи Social Media Marketing для некомерційних організацій;
Огляд сучасних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X), їх особливостей та трендів для промоції ЦНОД;
Огляд доступних онлайн сервісів та інструментів для SMM: планування, генерація ідей, створення контенту, управління та моніторинг;
Розробка контент-стратегії: використання різних соціальних мереж залежно від їх особливостей та цільової аудиторії ЦНОД, підготовка контенту, який привертає увагу та відповідає бренду;
Аналіз ринку, створення матриці конценту;
Відеоконтент, тренди, копірайтинг і таргетинг: аналіз трендів, навички написання текстів та відеосценаріїв;
Основи таргетованої реклами. Переваги та недоліки платної реклами;
Копірайтинг та використання різноманітних платформ штучного інтелекту;
Особливості роботи комунікаційного менеджера: управління увагою, залученням, взаємодією та довірою аудиторії, глибше розуміння роботи із соціальними мережами (SMM, контент-стратегії), збільшення охоплення цільової аудиторії;
Як уникати та реагувати на кризові ситуації у соціальних мережах, специфіка репутаційного менеджменту для неприбуткових організацій;
Аналітика ефективності у соціальних мережах: аналіз даних та звітність.
4. Очікувані результати від тренінгу:
Учасники поглибили практичні навички комунікацій та просування в соціальних мережах;
Учасники здійснили аналіз своїх ЦНОД на предмет того, як вони зараз проявляються в соціальних мережах та на сайті;
Учасники визначили цілі та завдання просування в соціальних мережах, розробили контент-план для ЦНОД;
Учасники здобули навички розробки стратегій для соціальних мереж та роботи з контентом;
Учасники навчились адаптувати тренди, створювати якісний копірайтинг,
налаштовувати таргетовану рекламу на цільову аудиторію;
5. Вимоги до тренера/ів:
Досвід проведення тренінгів із заявленої теми;
Успішний досвід у сфері маркетингу в соціальних мережах (SMM) – Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, LinkedIn, X;
Досвід у сфері внутрішніх та зовнішніх комунікацій, позиціонування, просування брендів є бажаним;
Досвід розробки комунікаційних стратегій, планів комунікацій є бажаним;
Розуміння специфіки освіти дорослих, інноваційних та сучасних підходів в цій сфері;
Говорити доступною для цільової аудиторії мовою;
Розуміння специфіки діяльності неприбуткових організацій.
5. Завдання для тренера/ів:
Здійснити попередній аналіз наявної комунікаційної політики партнерських організацій у соціальних мережах, на сайті;
Розробити детальну програму тренінгу погодивши її з командою DVV International в Україні;
Підготувати матеріали для учасників/ць тренінгу, наприклад, зразки контент-планів, кейси, презентації, практичні вправи, завдання, схеми/графіки тощо;
Провести тренінг із використанням інтерактивних вправ та практичних завдань;
Розробити оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць із заданої теми;
Підготувати звіт тренера/ки із врахуванням результатів підсумкового оцінювання.
6. Організаційні аспекти:
Дати проведення: Травень – Червень 2025 (буде уточнено з тренером та ЦНОД)
Формат проведення: онлайн
Мова проведення: українська
Загальна тривалість тренінгу: 30 годин (кількість сесій, їх тривалість узгоджується з тренером на основі попередніх пропозицій тренера):
1 частина: 12-16 год. – для керівників та менеджерів ЦНОД;
2 частина: 12-16 год. – орієнтована на комунікаційних менеджерів ЦНОД, які активно ведуть соціальні мережі;
Підготовка звіту після його проведення;
Тренер має бути ФОП та мати відповідні КВЕДи діяльності.
Для участі у тендері необхідно надіслати:
Резюме, що включає підтвердження тренерського та практичного досвіду із заявленої теми.
Програму проведення тренінгу, що включає:
- Тематичні блоки тренінгу та інтерактивні методи навчання, які будуть використовуватися;
- Загальна тривалість тренінгу (кількість сесій та їх тривалість, кількість днів, загальна кількість годин тренінгу);
- Перелік та короткий опис супровідних навчальних матеріалів для учасників/ць;
- Методи та інструменти для вхідного та підсумкового оцінювання компетентнісного рівня учасників/ць;
Розмір гонорару для виконання робіт (у т.ч. заначивши ціну за 1 годину роботи);
Лінк на тренінги/вебінари тренера (якщо такі є в наявності)
Ваші пропозиції з темою «Тендер SMM тренінг _ ПІБ тренера» просимо надсилати на пошту artem.sadomov@dvv-international.org.ua до 31 березня 2025 року.
Контактна особа – Артем Садомов
DVV International залишає за собою право контактувати лише з відібраними заявниками, уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі.
Завантажити опис тендерної пропозиції