Метою проекту, розробленого експертами DVV International в Україні і громадської організації “Прес-клуб реформ”, було підвищення обізнаності громадськості щодо стійких процесів демократичного і громадянського суспільства в п’яти цільових регіонах.
Автори проекту поставили перед собою амбітну мету, досягти яку можливо було у співпраці лідерів громадянського суспільства та засобів масової інформації. Передумовами проекту стала відсутність у громадських організацій доступу до ЗМІ, нездатність активістів громадського сектору використовувати PR-інструменти для досягнення своїх цільових груп. Хоча діяльність громадських об’єднань та волонтерів користується повагою і довірою з боку громади, більшість “традиційних” медіа не інформує своїх читачів/глядачів про цю діяльність повною мірою. З іншого боку в українському суспільстві спостерігається криза “традиційних” медіа - падають тиражі газет, брак коштів у обласних телерадіокомпаній змушує журналістів займатися рекламою, а не створенням якісних програм. Крім того, невеликі міста взагалі не представлені у регіональному медіа-просторі, а відсутність альтернативних каналів донесення інформації негативно впливає на збалансоване висвітлення політичних подій.
З огляду на це у кожній області після прискіпливого конкурсу були відібрані партнерські організації. Вони залучили до проекту важливі цільові групи – молодих активістів та журналістів, здатних об’єднатися і працювати у тісному партнерстві та взаємодіяти із колегами звідусіль. У перспективі автори проекту вірять, що на місцевому рівні будуть створені нові, альтернативні медіа- канали. Щоб таким чином дати шанс для критичного аналізу про виборчу ситуацію усім верствам населення.